döda mig nu tack, jag hatar skolan

Hejsan mina kära vänner, sitter just nu i skolan och dööör långsamt. Har inte börjat än eller jo egentligen har jag kriminologi nu på en annan skola med den kursen har jag valt att hoppa av. Så nu ska jag bara hitta någon Lisbeth och snacka med henne så är det klart. Men nu ska jag istället ha specialidrott och kötta med lite fys 2 dagar i veckan, kan ju vara bra har jag hört.

Jaja nu önskar jag bara att klockan kunde slå 4 så jag får sätta mig på tåget och åka hem. Vet inte vilka jag ska rida idag, jag och mamma kanske kan skritta ut med bärr och black. Sen ska petreo gå ett pass också :)  Tror det blir skogen.

Men ska läsa lite engelska nu så tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0