:D

MINA HÄSTAR ÄR BARA REN LYCKA!

Bärran gick en 120 idag & var dubbelnolla och blev 2a. Så himla duktig var hon :) Men det finns så sjukt mycket jag måste träna på & nu vill jag verkligen göra något också! Min sits måste förbättras myckemycke, lite sisten över hinder på bärran, jag rätar liksom upp mig lite för tidigt. Men det har nog ganska mycket med hur hon är som häst och hur hon hoppar för har  inte samma problem på varken petro eller blackan. För båda dom hoppar myckt rundare och mjukare.

Men med bäris är jag verkligen jättenöjd! Vann typ några märkeskuddar tror jag? haha från nåt place, dom kanske passar in på mitt rum sen när det är städat. Jusste glömde berätta att jag vann massa trikemprodukter i 110 också, typ 5 olika. Asbra verkligen :) + pengar såklart, bärran slog nog sitt rekord på prispengar denna helg ;D dock inte jättemycket, men ändå super så nästa tävling blir ltie billigare.


mina knoppar vart fasen najs denna helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0