Canberry


haha så jevla söööööt.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Fanns likadana ute på blocket med samma objektiv osv för 5000 drygt, men min är ju några år och rätt använd så jag tänker mig typ 3000? Vill bara ladda batteriet lite och sen kolla att den faktiskt går som den ska, har itne använt den på ett bra tag! Sen så provade jag med såntdär litet minneskort och jag får inte i det? ska kolla upp det lite till, men annars så finns det dendär stora hårddisk-saken, som man kan sätta i en kortläsare för att få in bilderna. Om det är fallet så tycker jag att ja kan sänka priset lite ytterligare, men ska kolla upp det :)

2011-09-21 @ 12:29:11
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0