blåmärkesemelie

HAHAHA shit vad vad mycket blåmärken som pluppat upp på mig dom senaste dagarna xD Kan det kanske vara efter att jag flög över styret på min cykel i en backe & slog rakt i asfalten? hmm kanske de va. Nej men seriöst jag har blåmärken på framsidan av låret, insidan av låret? båda knäna, hela armbågen är ett stort sår med blåmärke runt (som faktiskt just nu gör fucking apont :( )Eftersom det är en "brännskada" så svider det ju och äcklar sig hela tiden. Sen massa små blåmärken på bena lite överallt också.. HAHAH skillllad tjej.

Så otroligt onödigt inlägg men jag var så sugen på att blogga. Nu ska jag läsa min nya bok egoboost & sen ska jag sova :)
NAtTi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0