VARFÖR?

Varför ska jag alltid plugga i sista minuten? Har inte pluggat i tid till ett enda prov denna termin -.- alltid dagen innan, eller om jag vart duktig 2 dagar innan. Åh blir så sjukt irriterad på mig själv. Herregud jag har inte ens  1 år kvar i skolan och det känns som att jag håller på och ge upp. Fan det är ju ingenting liksom.

Måste verkligen ta mig i kragen nu känner jag. Typ införa pluggtimmar och "ingen dator innan plugget är klart" osvosv..
Har prov imorgon, sen en engelskagrej jag måste läsa och svara på massa frågor till på torsdag, sen ett prov & en inläming på fredag.

Varför tycker jag inte att det är så sjukt roligt att gå i skolan för? tänk om jag kunde vara värsta pluggisen och hänga med på precis alla lektioner.

Jaja nästa vecka är det iaf lov <3 dock har jag tänkt att hela första söndagen ska gå åt till plugg så att jag verkligen är ledig sen utan pressen från skolan.

Kommer alltså inte hinna med bloggen förns till helgen igen.. Så den får vila några dagar. Men Maja kommer nog att uppdatera den så ni har något att läsa om.

Nu ska jag fortsätta pluggga och sen ska jag sova :)

Tack majsan för bloggning, keep up the good work ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0