Teknisk.se javisst

Jag har skaffat skype!! herregud så efter jag är. Men det var min käre vän Elin Koppfeldt(SVENSSON) som ville ha sällskap i hästlastbilen i tyskland. Såklart ställer man upp för sina vänner! hehe.
Dock fungerade ju inte riktigt tekninken och jag råkade radera hela mikrofonsystemet (y) Jo men tekninsk tjej! Men till slut efter lite googlehjälp så var det fixat! TACKA VETJA GOOGLE!

Skulle lagt mig för länge sen men jag tror att mina piller gjorde susen! piggare än på väldigt länge. Dock är min röst ganska så paj, men det är roligt att vara hees! :DD
Fick bli bild på majsan & wutang eftersom hon är mitt skypesällskap just nu.
Här får dom pris i msvA i ljungby :)


Kommentarer
Postat av: Majaa

The king is wutang ;)

2011-10-22 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0