Ridpassen

Blackie - Hon fick som sagt gå på banan, och som jag väntat så var hon inte jätterolig. Hon har ju vilat i ca 6 dagar så hon var spänd, tittig och tråkig i munnen. Men hon fick gå lätt i alla gångarter utan någon vidare press. Men som vanligt så kommer lillskitkatten & hoppar upp i trädet och skrämmer ihjäl blackan så hon flyger rakt upp i luften, hheh tur att jag satt kvar! Sen visade det sig att katten klättrade upp i trädet och fångade en ekorre & plågade den halft till döds :( Men den överlevde som tur var! dumma kattjävel.

Petro - Red henne barbacka på banan och hon var så himla fin! jobbade så fint i formen. Red bara i skritt och trav.

Bärran - Red henne också barbacka på banan för det blev så mörkt. Skrittade endast i ca 20 min. Red henne i ledtränset som jag brukar ha med mig på tävling och det funkade riktigt bra faktiskt. Det är ett rakt bett men det har inte fasta ringar. Men det kändes som hon var mycket mjukare och tog ett jämnare stöd. Så ska testa rida ett vanligt pass med det bettet också!


gullisen med ragges förstora täcke gnäggar & vill komma in. Prinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0