motivation

Idag när vi var på tävlingen i Askersund så var det Lotten bäckgren som var veterinär ( Det var utav fam Bäckgren som äger markebäck vi lånade mammorna till både droppan och blackan) Så vi berättade lite om hästarna nu och hur det går och sådär, berättade om blackans hopp & om hur droppan bara trampar på alla bommar hon går över men då tipsade hon mig om att söka på  hästen Dinn på YT för det är droppans halvsyster och att den hoppade som tusan.

 
Här har in filmen, haha den springer ju ungefär lika fort som droppan ;) men det här var kul att se, fick mig verkligen motiverad till att börja med droppan på riktigt, behöver ju egentligen bli av med petro eftersom jag inte hinner med alla när jag rider henne, men nu ska Lisa börja rida flera gånger i veckan och då får jag ju mer tid till droppis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0