Monday morning

God morning!

Sjuklingen Emelie som talar. Vaknade hur tidigt som helst, för jag var helt igentäppt så jag kunde inte andas ordentligt, kallsvettades gjorde jag också. hihi(det är så rooligt att vara sjuk vill jag lova). Så gick upp & tog lite piller och efter det kunde jag inte somna om.

Har spenderat lite kvalitétstid med gammelvoven också. Hon kom upp och la sig vid mina kuddar & gosade :')

Det som händer idag ärväl att jag måste plugga. Annars har jag inte mycket på schemat. Behöööööver egentligen rida två. Men om jag ska bli frisk är det väl bäst att låta bli. Mamma får rida bärr eller om hon kör henne i pessoan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa bilder på ditt rum?

2011-10-24 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0