Iphone skal

Har kollat massa Iphone skal på tradera, dom är sjukt billiga där :o Detta kostar typ 90:- inkl frakt.
iPhone 4 STÖTTÅLIGT Defender fodral skydd Rosa BÄSTA SKYDDET TILL DIN IPHONE!!
Funderar även på att köpa detta. Det kostar 75:- inkl frakt.
Senaste Glitter Bling Skalet till iPhone 4 Svarta o vita diamanter
Sen kanske detta, det kostar typ 50:- inkl frakt.
iPhone 4 Svart skal  Stilrent o bra skydd mot smuts o repor!
Har dock inte bestämt mig för något än men det översta är nästan ett måste om jag ska ha telefonen i stallet, den får verkligen inte gå sönder. hahah men jag tycker det är så himla roligt att smycka ut olika saker. Så stackars telefonen kommer nog bli ganska bortskämd.

Har inte gjort ett skit idag, bara vilat upp mig. Febern är tillbaka & hostan is killing me slowly så ingen skola imorgon heller. :( Nu ska jag fortsätta spela Mario på Wii. Får damp på det skitspelet -.- jag har noll skills, så ramlar hela tiden och dör. Då stänger jag av spelet och börjar om så att jag får tillbaka mina liv. haha


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha ja precis :D Jo ja tänkte lite på detdär, och jag vet att mamma lovade pengar för en kurs på jumpclub efter att ni hade Yanne, och de kostar typ samma pris som kameran och haha jag vet inte om ja säger de på ett bra sätt men om du ser logiken så får du gärna kameran gratis så blir det smidigare :)

2011-10-24 @ 21:42:14
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; Tack så mycket ! :D

2011-10-24 @ 21:51:09
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0