besviken

Tur att jag har världens absolut finaste hästar, när det finns vissa människor som bara sviker gång på gång, orkar faktiskt inte med det längre.

Skolan var faktiskt grym idag! köttade med jempan på specialidrotten(höll på o dö boxning + hopprep + massa spring är jobbigt..) Sen jobbade jag bra på alla resterande lektioner :') Jag sköter mig faktiskt nu haha. Imorgon ska jag ha pluggdag hela dagen lång, har två prov och två redovisningar nästa vecka.

Hästarna var helt underbara idag. Blackan var magisk & bärran var så sjukt fin.

Eftersom det inte alls blev som jag hade tänkt idag (vilket jag egentligen kunde räknat ut för länge sen) Så är jag helt utan mat. <3 tomt kylskåp. Men jaja snart blir det idol & jag har ju faktiskt min marabou digestiv att överleva på :')

älskade vän


Tänker aldrig mer lita på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0