written in the stars

Petronella - Red henne på banan & eftersom jag har blivit lite påhittig igen så hade jag lagt ut bommar lite huller som buller & red över. Det är verkligen himla bra att göra bara lägga bommarna lite som man tycker och hitta på banor och ändra galoppsprång osv.. Det gör ju verkligen passet mycket roligare! Hon var verkligen superfin. Speciellt i galoppen, hon kortade och längde sig hur bra som helst! Avslutade passet med en skrittrunda i skogen.

Blackan - Red henne på samma sätt som med petro, bommar alltså! o jäklar vad fin hon var i början. Jobbade på jättefint och reagerade bra på mina hjälper! Sen tänkte jag bara hoppa en liten oxer och då fick hon tokryck och totalvägra gå ur svängen från höger, eller hon sköt ut vänsterbogen och så gick hon dit hon ville -.- Till slut fick jag iaf över henne & så fort jag kom ur vänster varv hoppade hon hur fint som helst! Aja det löste sig ju på slutet, men det är så jobbigt att behöva bli arg på henne för att hon ska komma ner på jorden igen.. Sista språnget var iaf helt magiskt hon hoppa mig ur sadeln som bara den :')

Bärran - Mamma longerade henne i pessoaloungen :)


gammal bild på prinsessan.


Planen imorgon ser ut såhär ungefär
Fodra och släppa ut hästarna
morgonpromenad
rida bärran & petro
tvätta transporten
rida blackan
hålla på med/sitta på droppan
lastträna blackan

Så jag har nog att göra hela dagen. hiihi lovar att jag ska bättra mig med att ta nya bilder oså, ni kommer iaf få se före & efterbilder på transporten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0