Nystart

Ni undrar säkert varför jag tog bort hela min blogg och gjorde en ny med samma namn?
Men här får ni svaret - Jag ville helt enkelt börja om, det kändes som att både bloggen och mitt liv började bli så himla rörigt och jag känner att jag behöver lite struktur i min vardag och inte bara ta allt som det kommer. Som jag gjort ett tag nu. Jag måste börja planera bättre & inte strunta i saker.
Så därför kände jag att börja om bloggen kunde vara en bra start.
Tänkte väl fixa en ny design när jag känner för det, det är ganska skönt att bara ha en sån här ful ett tag.

Sen tänkte jag även att jag ska ha lite olika kategorier på bloggen & inte skriva ihop allt hela tiden och skriva onödiga saker bara för att fylla ut inläggen. Så att jag har en kategori för hästarna och sen en "ohästrelaterad kategori" där jag skriver lite vad jag vill typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0