carpe diem

sket i allt som har med hästar att göra idag, hehe. Så jag flyttar liksom hela dagens planering till imorgon istället & det känns superbra behövde nog fasen en ledig dag från hästarna.


Men istället var jag ute och rörde på mitt egna fläsk! Sprang faktiskt 2km utan att stanna & var inte ens trött?! Men fick sån jääädra håll så var tvungen att stanna en stund sen så gick jag 1km, sprang 1km & gick slutligen 1km & hem igen. Så rundan blev alltså sammanlagt ca 5km och jag är riktigt nöjd! Känner att min kondition måste förbättras lite nu när skolan börjar om ca 3 veckor. Går ju faktiskt ett idrottsgymnasium. mihihi!
När jag kom tillbaks från min runda så hade felicia kommit hem från vetlanda så snacka lite med henne, uuuh så jag saknat diiiig min plutttttt!


Känns som att det här kommer att bli en KUNG vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0