lyckliiiig

Har sån himla bra känlsa i kroppen! Vet inte riktigt varför, men allt känns bara så bra!
Imorgon är det julavslutning i skolan vilket betyder LOOOOOV! :) Så himla skönt!
Har ridit på mina fina hästar nu i ett par dagar och antagligen är det väl dem som har gjort mig så lycklig.
Helt galet ,men utan dem är jag inte hel. När jag hade min "lediga vecka" så kändes det bara som en stor tomhet, som att jag verkligen saknade något. När jag satte mig upp på hästryggen försvann den kusliga känslan direkt. Så jag antar att det inte finns en chans att jag skulle klara mig utan dem, jag som ibland tvivlat på hela det här livet. Men nu finns inga tvivel bara massa framtidsplaner och mål! :')


old picture


Kommentarer
Postat av: lisa

nee du snyggunge !!! :)

2011-12-25 @ 10:11:23
URL: http://lisaochniljljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0