ååhhhhhhhhhhhhhhhhh

blääääää jag är sämstigast i hela världen......... är ju som sagt på tävling & det började bra och jag kom 4a i 110 &  bärrN var verkliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigen sjukt fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Sen igår gick det ¨åt helvete för att jag red som en klant & hon har börjat uttnyttja de till fullo. Men vissa språng var riktigt fina, oc h idag var hon faktiskt riktigt fin men så red jag klantigt till ett hinder och hon bara kör ut vänsterbogen och springer förbi typ så jag ramlade av........................................... assså jag orkar inte mer -.- jag hatar bakslaaag. För nu är hon verkligen frääsch för hon hoppar så himla fint och det finns inte minsta lilla tveek i kombinationer som hon stannade på när hon hade ont i muskeln.

Men jag är verkligen sjukt ringrostig & klantar mig... Visst att hon borde ställa upp men det är ju klart att hon ska testa mig också, det har hon ju aldrig gjort förut. Så rider en 120 avd B imorgon så får vi se. Ska försöka hitta tillbaks till det gamla igen & bara rida luuugnt & fint med massa tryck :) Tänkte faktiskt kolla lite filmer på yt så kanske jag kommer ihåg känslan litegranna :)

finaste buuuuuuuusan! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0