11;34

Sitter i skolan och har allmänt tråkigt, försöker att plugga lite men de går väl sådär. Känner mig totalt slut idag är trött som en liten åsna och veta att jag har fullspäckat schema fram till kvällen känns inte så lockande. Ska ner två omgångar till ridhuset när mamma kommit hem och sen fixa mig inför kvällen för då blir det utgång! Sen är det träning för Lennart på lördag men den börjar inte förns 2 så då kände jag att jag kunde gå ut ikväll! behöver även göra saker som inte har med hästar att göra ibland.

Bloggade ingenting igår för min dag var dålig, var på pisshumör utan anledning och blää, men både black o bärr skötte sig fint igår även om jag hade svårt att se glad ut & ta till mig av att dom var fina. Tränade ju med bärran och fick verkligen hur mycket hjälp som helst, så hoppas att det ska gå bra på träningen imorn och att det håller i sig till grevagården.

Önskar bara att jag kunde trycka på en knapp och göra Petronella till storhäst. Finns ingen som är som hon, världens absolut bästa & vetskapen om att hon kanske kommer att flytta ifrån mig är hemsk, tänk om hon skulle hamna typ 7 timmar ifrån mig? Jag skulle fan dö. Nej ångest över allt som har med petro att göra, vill att hon ska komma till någon som har tid för henne och tycker om henne lika mycket som jag gör, men ibland känns det som att jag vill spara henne på min hög där hemma iaf.  BLÄ, spola tillbaks tiden till där jag precis köpt henne och var lyckligast i världen. Eller gör mig svinrik så att det inte spelar någon roll att hon går kvar där hemma. Min älskade finaste och världens underbaraste Petroos ♥♥♥
Väääldiiiigt bra dag ! :) vaknade kl 8 först ;s haha men då ba, ne jag kan ju inte gå upp nu , så då sov jag 2 timmar till ! najs :) sen ut till stallet o fixa lite ! :) sen ner till örsta & kolla 130. Sen så kommer eva o säger att det intre blev ngn träning , för det var inga som kunde , men ni kan ju träna nu om ni vill! haha så då blev det bara åka hem & hämta yanne & petro . tränade bara med yanne , & jag är såhäääääääär nöjd (y' för han var så grymt jävla fin :') så himla skönt o träna ensamm , men han gick asbra på marken & slappnade av & jobbade med heeeela kroppen o ag kunde bara röra lite på lillfingret så lyssnade han så jävla bäst !! sen hoppade vi lite på slutet också en linje men 3 hinder med 4 språng imellan o första låg på 135-140 , oxern 135 o sissta 115 typ o han var så jäva fin !! :D <3 haha & det som är så kul är att han nästan inte tar i på det heller :') <3 jag är så stolt över dig killen <3<3 sen är ju eva bästa tränaren också !!! (Y) sen petro (y'  hon var också bääääst <3 fast henne tränade jag inte med :) hoppade samma grej med henne som jag gjorde md yanne ! på slutett låg det på 120 & hon var klockren ! :D <3 bästa älsklinnng <33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0