Världens absolut finaste

Jag är så lycklig, helt sjukt alltså. Jag har världens absolut finaste häst. Jag säger bara blackan.. Hoppade henne på banan idag och hur underbart fin var hon inte? Galet. Hoppade kombination för första gången idag. När jag kom på den första gången stannade hon in för hon tyckte nog det såg konstigt ut, andra gången stannade hon på B-hindret för hon inte riktigt fattade där heller. Tog det bara lugnt, och kom en gång till då hoppar hon den klockrent, underbara häst, hon rättar till sina misstag så otroligt fort och lär sig ännu snabbare. Hoppade lite banor med henne, o ja vet inte vad jag ska säga. Kan inte beskriva med ord hur fin & underbar hon är att rida.


Bärran var också riktigt fin! Hoppade med henne också och hon gjorde det mesta bra & allt känns super inför örebro i helgen! :D


BILDBOMB KOMMER SENARE


Har precis kommit ur duschen, sprang 2,5km på bandet förut men sen kom det några till mamma, kanske inte så trevligt att ha fult dunkande musik & ett tak som håller på att trilla ner ;d så fick ge mig då. Men blir nog lite "kvällspromend" sen.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Funkar kameran? :D Tycker bilden är ovanligt skarp ;D haha, är den tagen med systemos kameranos?

2011-10-31 @ 20:03:52
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0