rubrik

Wtf hade ju text på denna när jag laddade upp inlägget, men det försvann tydligen -.- jag som skrev om bärrans ridpass och om promenaden med petro -.- JAJA båda hästarna var duktiga & bärran var jättefin!
Kom precis ur duschen & nu har jag lagt mig skönt i sängen för att sooova lite :') Men när jag lagt mig så insåg jag att jag glömde släcka lampan i hallen -.- så nu måste jag ta mig upp ur sängen igen. buuhh jättestackars mig... elller?
Blir sovmorgon imorn, gött mos! petro får nog ridas i skogen & blackie en sväng på banan & bäris ska få åka ner till ridhuset och jobba lite! Bra plan.
rörig text, men som sagt min andra text är spårlöst borta :(

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: jaa! :) Synd att den är så klurig o rida, ananrs hade den gått o sälja direkt! :<

2012-02-15 @ 20:30:39
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Micaela Berglund

SV; jaa helt underbar :D

2012-02-15 @ 20:47:31
URL: http://dalahastarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0