Fredag!

Hejsan mina fina! Inte så mycket updatering idag men så kan det ju vara ibland. Skolan var rolig idag & jag och becci fikade på lunchen vilket var mycket trevligt på vårat egna hemliga café ;).
Har inte hänt så speciellt mycket idag förutom när Lisa kom, då blev det käk & massa fix i stallet. Borstade och gjorde petro fin inför morgondagen för då är det tävling på schemat.
Så Lisa red henne samtidigt som jag skrittade på bärris. Såg verkligen galet bra ut. Så himla duktiga!
Så nu får vi hoppas att det går bra imorgon, bara Lisa håller nerverna i styr och rider avslaappnat men ändå bestämt! mihihi :)
Nu på kvällen har vi myst med lite chips & dipp o så har vi putsat petros grejer. Så nu är allt tipp topp inför morgondagen. Känns lite konstigt att spendera en fredag hemma & bara chilla. Men det har vart riktigt trevligt och mysigt med min "lilsis" skönt att ha sånna här fredagar också, blir ju perfekt sen när Lisa har flyttat och jag får "mitt egna lilla rum" ;)))))) HAHAHA!
Nu ska vi kolla klart på filmen & sen ska vi sova och tagga tills imorgon, dock startar det på eftermiddagen så vi kan sova länge imorgon :')
gosisarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0