världens bästa Canberry!

Jävlar vad nöjd jag är med dagen!
resultat
110 - 0+0 fel ingen placering, men huvudsaken var att hon var fin och hoppade bra o det gjorde hon verkligen ;')
120(DM) Winning round - 0+ute mitt mål var att ta mig runt på mindre än 27 fel och det lyckades vi ju med, nollade i grunden! wihoo Hon var verkligen hur fin som helst och allt var så rytmiskt, sen till omhoppningen så fick vi vänta i 100 år för det skulle vara unghästar innan och strul med startordningar och hej o hå, o sen gick jag in och tabbade mig totalt, la henne i botten på kombinationen så hon inte räckte fram till B-hindret:( (hon försökte verkligen) Där försvann liksom guldchansen på DM;et och jag råkade rida ännukassare in i den nästa gång :( Men eftersom det bara var tre felfria juniorer i grunden så tog vi DM-BRONS! Så jag är verkligen hur nöjd som helst! Både bärran och min ridning är tillbaka (grymt skönt) Så nu taggar vi karlstad! blir nog lite 120 klasser så vi verkligen får tillbaks självförtroendet igen innan vi går in i 130 igen:)!
Men som sagt jag kan verkligen inte vara nöjdare än vad jag är :') sprången hon hoppade idag var bättre än på väldigt länge & hon var så glad och positiv! :D
För övrigt så är jag typ dödens sjuk. Feber, hostar, huvudvärk mm så nu blir det att ta det chill hela kvällen, det är ju idol o grejjer sen. Så får vi se om jag kan ta mig iväg till skolan eller om jag är dödare imorn ;)
Även massa Grattis till Patricia som tog GULD & Angelica som tog SILVER!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

japp,fick en del bilder på lisa :)

2011-09-04 @ 18:41:56
URL: http://vibymuppen.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis! :D

2011-09-04 @ 19:48:20
URL: http://spotlighten.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Ni passar som handen i handsken :) bra jobbat!

2011-09-05 @ 08:32:14
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0