tummen ur röven

Jajjemen fick faktiskt tummen ur röven och höll på med droppan lite idag! Gick runt med henne på ridbanan och försökte conecta lite med henne ;) Vi har ju inte direkt klickat. Men det gick helt okej, sprang runt över lite bommar och gjorde halter & det såg ut som hon tyckte det var hur kul som helst!
   
Hon är ju så himla fin! Kan inte fatta att jag inte tyckt om henne :(


Bärran hoppade jag med och det gick verkligen super, hade lite tidspress för det höll på att mörkna lite så fick rida ett lite mer intensivt pass idag istället för att rida längre haha. Hade en linje med oxer räcke på 4 galoppsprång och en liten minioxer på medellinjen & ett plankräcke på diagonalen haha. Hon gjorde verkligen allt kanon och jag har hittats tillbaka till min ridning på henne. Måste sitta lite mer ner i sadeln på henne innan hindrena och inte överge henne i sista stund.

Men hoppade en bana på 125-130 på slutet och det gick verkligen galet bra! Så känslan är på topp inför Karlstad i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0