TRÖTT

Gassch övelevnadshajk är jobbigt. Det har vart väldigt roligt och massa mys med klassen! även om det inträffade lite incidenter som jag skulle kunnat klara mig utan. Men nu ska vi inte vara sånna haha men på + sidan så är det nog de här det bästa!

+ Mys vid elden, timeout leken, bolles plurr, kanoten, beccis, osv!

- Hasses tält sög, Axel lurade in mig o becca till bryggan med kanoten & han hoppade i och gjorde bomben = med en tsunami upp i vår kanot = blöta. Någon körde in en kanot i vårt tält?! wtf & till det sista. Jesper och Bolle rev vårat tält mitt i natten -.- så vi sov med tältet liggandes över oss istället! jättekul 4 av 5 toasters.

såhäääär skulle tältet se ut


såhääär såg det ut efter att vi satt upp det


hehehe det blev kanske iinte helt rätt och var kanske inte heller så svårt att riva men ändå det fungerade ju iaf.. HAHA :D liiivet.
Mer bilder och sånt kommer sen nu ska jag fan sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0