puuh..

Jäklar i gatan vad trött jag är. Red iaf bärran barbacka i ca 35 min på banan, kom åt henne riktigt bra och det var jobbigt, haha. Kommer nog ha träningsvärk i massa muskler imorgon efter alla mina bravader idag ;) "Köttade" ju lite styrka på idrotten imorse. Sen gick jag även en massa idag också, duktig chey.

Imorgon slutar jag klockan 4 -.- så jävla irriterande slutaregentligen 11 men nej eftersom jag har valt kriminologi som IV-val så går det som sista lektion på tisdagar. Så slutar alltså 4, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag absolut inte vara där precis varje tisdag ;) wops.

Men imorgon borde jag ju gå, kursen har ju liksom precis börjat.

GOD NATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0