Gammalt inlägg

Tänkte berätta om när blackan var ca 1 år, Mamma skulle gå in & ta på henne grimma i boxen
men mamma märkte ganska snabbt att hon var lite spänd & lite olustig så hon gick ut igen & precis när hon
dragit igen boxdörren så drar B till med världens jävla bakutspark så båååda hovarna fastnar i gallret..
vilket egentligen är ganska omöjligt, för gallret är så passt smalt, men hon lyckades.
(ritade en bild lte snabbt i paint för att visa lite hur det såg ut)

ah egentligen så syns inte hennes kropp utan bara hovarna.. kunde bara rita en genomskinlig boxdörr;)

usch det var så fruktansvärt läskigt.. Jag trodde verkligen att hon skulle bryta benen, hon lyckades få loss ett ben själv, men det andra satt fast, så jag sprang in & hämta pappa, sprang typ i 190 km/h :O haha i ren panik o lika fort ut igen, pappa drar till med världens jävla slag med handen, o han är väldigt stark o då kom hon loss..
ja annars hade hon nog brutit benet :(
alla bilder som gick igenom mitt huve när hon satt fast, usch såg hur benen stack ut åt alla håll, att hon skulle bryta benet så vi skulle vara tvugna att ta bort henne .:s

men som tur gick det bra men hon fick ett sår på benet efter gallret lixom& det var det ända hon fick!
som tur var det bara ytligt och inte alls farligt men hon har sitt är där nu som ser ut som ett V.
i
tog kortet precis när hon kommit in från hagen, därför så lerig
men man ser ändå ganska tydligt hur det ser ut.. inte så fint, men somsagt tur att det inte
blev ngn större skada..
men jag tror det står för Victory=seger! hihi :)


en till söt bild från idag ;)
Emelie Stenström Magic Mistery vi är ett team!
jag älskar dig bästa!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0