fuck felicia

Den saten hade inte med sig kameran idag, haha jag lackade typ sönder eftersom jag hade väntat så länge på henne just för att vi skulle ta kort, annars hade jag ju kunnat rida på förmiddagen men icke.. Så därför felicia så tycker jag att du ska skriva ett riktigt bra förlåt  i en kommentar så kanske jag förlåter dig på riktigt ;) & btw heheh kung som jag är drog jag nyss in 63 poäng på wordfeud mot dig om du missat de ;)

Har ridit Petronella & Blackan nu, Petros var fin som vanligt & vi hoppade några språng idag och red över massa bommar :) busade lite med felicia och vi bytte stövel, så red med en tretorn & en pioneer! smexigt värre.

snyggt va? ;) funderar fan på att köpa mig ett par pioneer, sjukt sköna ju :o


Sen till Blackies pass, ouh världens finaste häst säger jag bara! Hon skötte sig så himla bra precis hela passet! Inte en enda dumhet, allt bara föll på plats liksom. Hoppa lite över bommar med henne också sen även ett räcke och en oxer! slog rekord idag och hoppade hela 115cm på räcket!!!  hon rev det en gång men sen var hon inte i den nåt mer hihihi satan i gatan vad den hästen kan hoppa alltså, mammma mia! Sen hoppade vi en oxer & den låg till slut på 110, visst det är inte alls högt men det spelade verkligen ingen roll hur hon kom på den hon bara pluppade över som ingenting :o & såklart hoppade hon mig ur sadeln flera gånger :') Åhhhhh fina häst!
Jag har sagt det förr och jag kommer antagligen säga det många gånger till men det här är lätt den finaste hästen jag suttit på i hela mitt liv.


REN LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Herå hatar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-11 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0