förjävla död

Åh herregud den här dagen har gått i ett & nu är jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna :(
Skola först hemma vid halv 1, då somnade jag på badrumsgolvet en timma typ & sen gick jag ut & klippte miranda(klirrr i kassan hehehheheh) sen solade jag en stund, sen blev det att till att äta en fet kebabtallrik smällde i mig hälften och fick ångest och hamnade i matkoma. Sen typ blev det lite stressigt ut och göra i ordning bärran för träning - träna - det gick ok, eller egentligen gick det bra men min känsla var inte så bra, bara hoppas hon sköter sig i helgen för då äre det tävling :) vill egentligen skriva om passet och förklara mig.Men jag orkar inte. Sen kom Eva hit & så tränade jag med blackan - hon var jättefin i början men hon fick göra lite nya saker och tillsammans med all mat hon fick igår för att vara lugn när pappa skodde + att hon inte blev riden igår så tyckte hon det blev lite mycket press och blev asförbannad xd typ stannade o sparkade o allt möjligt herregud. Men till slut slutade hon och jag fick igenom det jag ville, o nu har vi massor av nya saker att träna på! hehe men hon är finast iaf. När det passet var klart var klockan typ halv 9. Då gjorde jag iordning petro & red henne. UNDERBARA PONNY FY TUSAN VAD JAG ÄLSKAR DIG. Hade en såndär dag där vi tänkte precis samma hela tiden och allt bara gick så jävla bra!! o sen när jag ridit klart klippte jag henne -.- dooooooooooh så jävla trött, visst hon är jättesnäll att klippa men det tar ju sin lilla tid så nu har jag duschat och borstat tänderna och tänkte sova!! tror även att jag lyckats bränna bort kebaben på min hektiska eftermiddag! GO ME! :D men ja nu ska jag sova för ska upp bajstidigt och rida imorgon...

JAJA nu vet ni att jag lever (eller ja så levande som man kan vara efter en sånhär dag, vilket ni kanske ser på mitt oerhört intressanta och rättstavade inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0