duttti hestis

resultat

110 - 0+0 fel 2a. Hästen skötte sig grymt bra men jag red desvärre lite sämre ;) Jag satte upp en ganska stor galopp och red fort och bestämt typ. Eftersom att hon har stannat lite med mig nu. + att hon var så galeeeet seg på framridningen och har varit de senaste veckan -.- så nu tryckte jag bara på henne typ. Men det gick ju vägen och hon hoppade faktiskt riktigt fint! :)

120 - 4 fel, skiiiiiiiiiiiiitpet. åh så irriterande, hon var verkligen superfin förutom till ettan där höll hon på o byta galopp o började nästan trava, men sen flöt det på jättebra och hon hoppade suuuuuuuuper, fick till bra svängar och låg bra till i tiden. Sen petade vi 7a, jätteonödigt pyttepet. Kom lite lite nära och hon hann inte riktigt upp så hon toucha frambommen och självklart rullade den ner..  Sen red jag ganska långa vägar till de två sista. Men om jag inte hade petat så hade jag blivit 6a på den tiden som jag hade. Men så kan man ju inte tänka ;)


Men jag är verkligen hur nöjd som helst med henne :'). Vi börjar komma tillbaka och nu kan man börja slipa på lite detaljer istället, hihi åh men fina häst!!!

Nu chillar jag med mammsen lite på hotellet, asnaaajs! Skaa väl snart åka tillbaka till tävlingen och kolla på 130;in :) & köpa sallad på någon mack eftersom maten på ridklubben inte riktigt var i min smak, men hare braaaaa!

galet gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0