Duktig Blackan

Blackie gick ut i skogen idag hihi o hon skötte sig så himla bra. Senaste gångerna vi har vart ute så har jag antingen vart jävligt nära på att flyga av eller flygit av hahah. Red tillsammans med Mamma och bärran. Jag red först hela tiden idag och då höll hon sig lugn och vi kunde till och med galoppera utan att hon hoppade 7 meter upp i luften. Hon blev lite stark men jag hade kontroll (a)

Hon vågade sig nästan över järnvägen idag :o Hon har aldrig gått i närheten av den. Men idag var det verkligen nästan så att hon gick över men stackarn var totalt livrädd och stog och skakade :( Så pressade henne inte direkt att gå över, men jag tror att det nog går nästa gång :)

Sen red jag petro på banan och hon var fin as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0