Bonde söker fru

Kollar Bonde just nu! lite kul att pär-ola är med liksom haha! så man måste ju bara kolla. Sen ska jag åka till Ica & köpa massa gottis att ha med mig på hajken imorgon.
Petronella red jag ut idag med F, vi busade lite på andra sidan vägen & sen travade vi av dom här hemma på banan. Blev ändrade planer med black&bärr vi givk en promenad med dom istället. Jag var nog faktiskt föreklok där hahahah eftersom blackan inte gått på några dagar så vart det bäst så. Hon hade ju kunnat få nåt pigghetsryck o kasta av mig liksom.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Tack så mycket :) säger hon, nog, typ. haha.

2011-09-07 @ 23:03:03
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0