blabby

Red blackie på banan efter att vi kommit hem & herregud undra vad det tagit åt henne? Helt galet fi var hon och lyssnade på skänkeln hela tiden :o När hon började hoppa och dumma sig lite så la jag bara på ännumer ytterskänkel och tillslut så gav hon sig innan hon ens börjat. Hoppade över några cavaletti också och målet var att hon skulle vänta på mig hela vägen och inte hoppa 7 meter över och det lyckades vi med :)

Världens bästa djur, Blackan har faktiskt lärt sig PUSS nu också. GULLEBULLLLE!


Efter Idol ska jag lägga in några sjukt roliga kort som jag tog på lillkatten xD hon tror typ att hon äger mitt rum nu eller något :o


hahaha lite skillnad sen i vintras, då red jag med grimman under tränset och var totalt livrädd för henne xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0