bästa älskling

125 - 8 fel, men åh jag älskar min häst av hela mitt hjärta! hon börjar verkligen komma tillbaka nu, inte bara hoppmässigt utan hela hon & hennes persolighet. Men hoppningen idag var riktigt bra och jag var felfri fram till hinder nummer 8 där det var en linje på 4 galoppsprång lite fram, eller ganska mycket fram för mig.
Men mitt i linjen vågade jag inte lita på att hon skulle våga gå av stort på oxern eftersom jag kände att hon inte skulle räcka hela vägen fram så då tar jag ju såklart i henne & rider på 5 istället, så hon kom nära och hann inte upp :( Sen rev vi även jokern, men det gjorde ju typ 50% av alla dom som tog den så jag var ju inte direkt ensam ;) Men hon rev den inte jättemycket så de var chill!

Är verkligen jättenöjd med henne fram till 7an, sen klantade jag mig lite och tar på mig allt själv eftersom jag borde bestämt mig för att rida på 5 direkt -.-

Men jag börjar verkligen få tillbaka mitt självförtoende tillsammans med bärran & allt börjar kännas så himla bra och jag behöver inte oroa mig över att det var någon annan skada en de som var med halsmuskeln, så det känns himla bra!!

Annars har det var en fantastiskt bra dag och en jävla massa skratt med min bästa becca! du är förjävla bra ska du veta. världens bästa vän!!!, även gos och promenader med min fina bärran & mys med patty & sofiiii!.


Nu har jag ätit kinamat med mammsen på hotellet, göttit mös säger jag bara! fyfanken vad mätt man blev, blääää. Men fett värt. Jaja nu tänkte jag chilla galet & mysa i min säng. Taggar en 120 imorgon också!

jag älskar dig så galet mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0