bärrabuuus

Barrubyyyy

Red henne på banan idag igen och allt mitt slit igår lönade sig verkligen idag! Hon var oerhört fin. Jobbade ner i en grym form och jag kunde korta/länga henne utan att hon gick ur den låga formen. Har verkligen sån jäkla motivation till mina hästar nu och för att förbättra mig själv hela tiden. Tänker på sånna saker som man övade på när man var mindre typ som att trampa ner stigbyglarna lite extra, hålla blicken uppe osv sånt som bara sitter där egentligen, men nu baraöva lite extra för att förbättra detaljer.

Efter mitt köttarpass på B igår så fick jag världens skav på ringfingrarna :( Så idag fick jag rida med tygeln mellan långfingret och ringfingret istället så fick väl inte världens bästa stöd. Men då var jag ju tvungen att rida mycket mer med benen så det blev ändå positivt! Nu ska jag snart åka iväg till Marieberg och kolla lite kläder, ska kanske inte en sväng på hööks och köpa ett nytt träns också.

Jag kunde verkligen aldrig tro att hon skulle kunna bli så fin som hon är idag.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Juste! Haha. Somsagt, osäker på detdär med minneskortet men vafan, de märker vi. Äre skit så äre ;D Vem skulle jag ge den till, Angelica? :)

2011-09-24 @ 20:29:06
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0