ångest.............

Bläää en här dagen kan dö :( och klockan är 00:15 just nu och jag måste forsätta med mitt pluggande, har jag sagt att jag hatar skolan?
Nej men den här dagen har bara vart skit (förutom  bästa lilla lisa som red petro grymt bra idag & bärran<33333333333 som är världens bästa)
Vill bara lägga mig och typ gråta för egentligen ingen speciell anledning. Men det blir för mycket ibland bara.

världens bääääääääääästa!


visst att hon är fin på dena bild, men hon var helt cp-mongo idag :( trot att det är nåt knas i munnen på henne igen för så fort jag tar en liiite lite hårade förhållning så blir hon så jävla pissed off så man får en svans i huvudet........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0