Utkast: Okt. 1, 2011

Dum hest, bärran var inte snäll idag, jag hade ju tänkt att jag skulle rida ut en sväng så hon skulle bli lite glad och få galoppera på lite, men de ville inte hon, pissmärr, kom inte av gården. Till slut reste hon sig typ o snurra runt samtidigt så hon ramla omkull :(( & jag ramlade ju då såklart av. AJ... Sen sprang  hon ut på gräsmattan och hon är nästan omöjlig att få tag i. -.-

Till slut fick jag tag i henne och red på banan hela tiden istället, ingen idé o ens försöka igen. Men på banan var hon fin och jobbade på bra :)

glömde att publicera, inlägget. Har iaf haft en grym dag med min lilla skitunge Lisa :) Vi åt potatisbullar och kollade på hur många lingon finns det i världen osv hihi galet chilll. Sen åkte vi hit igen och så red hon petronella och det gick superbra.

Från de ena till de andra så har min andra bror också flyttat hemifrån nu. Så nu har jag alltså hela övervåningen för mig själv!!, götiiit, fast ganska tråkigt att vara ensam kvar nnu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0