Träning med både black&bärr

Mina fina! Är så nöjd med dagens träning. Båda två skötte sig verkligen utmärkt och båda hoppade hur bra som helst.
Blackan var först ut & fick gå i gruppen som det var 5st i. Vilket var super eftersom hon ska lära sig att det kan vara hästar omkring henne. Vi hoppade både studs & kombination med två galoppsprång & hon bara gör allt så jävla bra. Så fort något blir tokigt så rättar hon till det till nästa gång. Är verkligen så glad att jag har henne att utveckla & utvecklas med. Hon är den finaste hästen jag suttit på i hela mitt liv!








världens finaste


Bärran var också helt grym idag! Allt slit på marken börjar äntligen att löna sig & det känns som att hon börjar komma tillbaka till sin bästa form igen :') Hoppningen var också riktigt bra och hon hoppade som rusan med ryggen och stressade inte igenom sprången. Hoppade väl några hinder på 125-130 på slutet kanske och det gick toppen!




vi hoppade sneeeva sveeengar ;)



Sen red jag även pluttris en sväng efter att Lisa hade ridit henne :')


Ett inlägg med massa bilder på en äpplesätande Lisa kommer komma upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0