segaast

Asså vad är det för fel på mig? Jag är så sjukt seg. Orkar verkligen inte med någonting förutom det som jag måste göra, annars är jag bara död. Skolan var verkligen rolig idag! fick reda på mina betyg som jag fick i tvåan också, haha MVG i ledarskap & specialidrott check.

Red blackie för en stund sen och gissa vad hon var? jo SEG wtf liksom har aldrig behövt sitta och trycka med skänklarna hela tiden, men om jag släppte så saktade hon av hahah, jag dog lite. Men hon var ändå hur fin som helst och jobbade på bättre än någonsin. Det är ju bra att hon är lugn egentligen eftersom jag måste rida hela tiden då annars blir det ju lätt att man sitter och bromsar. Men skritten och traven var helt amazziiiinnng.


bullan, har fasen inte kunnat testa kameran ordentligt när jag ridit än.. För Mamma hade fullt upp i helgen och nu på vardagarna blir det för mörkt för att det ska bli bra bilder :( men får nog tid i helgen! :))


Kommentarer
Postat av: my

HAHAHA ja , det ärväl detända positvia ;)

inte det skönaste direkt ;/

2011-10-04 @ 11:12:30
URL: http://myyyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0