rolig kommentar!

Hej!

Här har det hänt grejjer på några år vill jag lova!! Vad duktig du är!!
Minns hon en gammal ridlärare från folkatorp tro??
mvh Sara

-
Det är klart att jag minnns! Man glömmer ej sin favvo;) jo det var ju en herrans många år sedan folkatorpstiden och jag har hunnit med en hel del efter det :) & Tack så himla mycket :)
langar ännu en hästbild bara för att petro & yanne är bäst ! skolan föörst , heeeelt okeeejjjj , donken med beccca (y' , men vart var du angelica ? :O sen hem o tare lugnt en stund sen när mamma kom hem blev det ner till örsta med båda ! :) red petro först ! , hon var suuuuperfiiiiin <3 , värsta dressyrponnyn idag hahahh stort hjäääärta petro hjäääärta sen yanne , ÄNTLIGEN säger jag bara !! han var så otroligt jävla fin ! han var nästan överambitiös idag , jobba på som fan hela tiden och trampa under sig men blev ändå inte stark o jaa han var helt perekt ! ganska så jävla taggad nu !! älskling we can  make it ! aja bara för att intresseklubben antecknar o vissa fattar ingenting , men som sagt min dagbok ;)
hahha hittade denna übeerfina bild på min gamla bdb. Världens finaste ponke!
Kommer aldrig glömma våran tid tillsammans,  bubbis saknar dig så :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0