Ridpassen

Petro - Skogsrunda, hon hade öronen spikade rakt fram hela tiden och var överlycklig och helt galet pigg!

Black - Fina knäpphäst, började inte så bra eftersom det var några nissar i stora gula lysande jackor som kollade på skogen? wieeerdos. Så hon var verklgien jättespänd och började hoppa o flyga i luften o vara allmänt jobbig.. Men till slut fick jag kontakt med henne och då gick det riktigt bra! Tanken idag var mest lydnad och att få henne att lyssna direkt på mina signaler när hon ska stanna, haah inte det enklaste kan jag väl säga. Fick styra in i staketet några gånger för att få helt stopp på henne men i början av passet hade jag som mål att hoppa en liten oxer och sen få henne att skritta innan jag kom fram till staketet men på slutet fick jag stopp på henne mitt i mellan liksom. Mycket duktig hest. Blir att jobba vidare på samma sak imorn :) Allt tar sin tid men i slutet så kommer det nog bli riktigt bra.

Bärr - WOW-KÄNSLA. Bytte som sagt bett och det funkade helt magiskt bra! Hennes framåtbjudning kom fram och hon var lätt i munnen hela tiden och jobbade på i en helt grym form med ryggen höjd.
Dock hade jag nästan lite lite stöd i munnen kändes det som sen om det beror på att man annars har 200kg i varje hand ;D Men ska testa att hoppa med det också så får vi se vad det får för betyg där. Hon behöver ju komma fram mer i hoppningen eftersom hon inte räcker på linjerna. Så ska bli spännande om det blir bättre.
Hon var nästan lite överambitiös och jobbadepå som tusan under sig och råkade trampa sig vid ballen :( Så när hon har det bettet får det bli boots på.
Jag hatar allt som på ytan hela tiden måste se så jävla perfelt ut när det inte är i närheten av perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0