mitt liv är fucking perfect

Just nu är jag så otroligt nöjd med mitt liv! Känns fan som jag har allt.
Pratade med Malin i telefonen förut när jag fodrade & så satte jag mig ute på trappen och pratade och kollade upp mot himlen och sa till Malin hur fint det såg ut & hur stjärnklart det var precis då kommer det ett stjärnfall, seriöst var det ett tecken eller? Asså hur underbart fint är det inte o se? jag dog en smula.

Annars rullar livet på men tycker det var dåligt att roshana åkte ur idol, han Emil skulle åkt för han bokstavligen suger.. men min marabou digestive levererar på topp så jag är glad ändå.

Funderar till och med på att göra lite sit ups & träna min body lite, blev fett taggad efter fysen imorse.. Jag har vart som en jävla säck potatis i flera veckor & inte haft energi eller ork till något men det som fattats är nog motion och inte sömn, funderrar på att gå upp tidigt imorgon och springa i morgondiset, eller är det för hurtigt kanske?

new mobilpic

 


Kommentarer
Postat av: jempis

snacka inte om att vi KÄMPA på fysen! Vi va ju seriöst duktigast :D Men du emelie, de är lite väl hurtigt att gå upp så tidigt för en löprunda;) Träningsvärken kommer vara din bästa vän imorgon;)

2011-10-07 @ 23:30:27
URL: http://jenniferkrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0