min plutt

Red Petronella för en liten stund sen! huvudvärken har faktiskt släpp efter att ha pågat mig i omgångar hela helgen. Men har ju sovit mesta delen av denna dag så kan ju vara därför.

Men Petro var så duktig! Har inte ridit henne på ca en vecka, men Lisa red igår. Jobbade mycket lydnad med henne & red över lite bommar & jag och Felicia hade lite klonktävlingar där jag och petro självklart vann! Heheh men vi gjorde lite banor med olika galoppsprång osådär.

Måste verkligen rida petro mycket mer nu så hon bygger mer muskler och loosar lite vikt haha, hon behöver även klippas. Så har vi Petronella tävlingsponnyn istället för skogsmullen som står i stallet nu ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0