gymmmet - cheeeeck

Jarrrå sprang man hem 3km på springbandet då på en riktig hög hastighet utan paus!!! sen tog jag en kort paus för jag fick sån sjuklig håll :o Sen blev det 1 km gå/spring till. Känns riktigt bra, tänk o  ha ett litet gym hemma alltså, liiivet. Ska nog införskaffa mig ett sånt där litet gulligt springband, dagen jag har råd vill säga (; Kan ju ta ett tag. Finns ju lite annat som ligger över på listan. Men nu när det börjar bli så mörkt på kvällarna efter man har ridit så är det ju inte direkt så man tar på huvvelampan och springer i en dööömörk skog?!?!
Jaja imorgon blir det att hoppa 125 med min pärla & sen gymmet och poolen på kvällen. Liiiiiiiivet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0