Goder afton!

Ojsan, kände att det var ett tag sedan jag uppdaterade. Men jag orkade inte ens starta datorn igår och den här dagen så har det vart full rulle hela dagen lång.

Skolan på förmiddagen, red på eftermiddagen och sen var jag på TUR-föreläsning på kvällen. Tror faktiskt att den här TUR-satsningen kommer att vara riktigt bra och jag hoppas verkligen att allt kommer att fungera! Som det lät idag så är det nästan helt klart att vi kommer få en träning för Pether Markne. Hur grymt liksom!!

Sen nu på kvällen har jag packat lite saker, åker ju som sagt till Södertälje imorgon med bärran.

För övrigt så var Blackan himla fin idag. Hon var något loj men hon jobbade på fint och höll bra rytm i galoppen hela tiden. Trände mycket avsaktningar, hon är verkligen kung på igångsättningar nu och gör dem himla fint! Men det är lite värre när man ska bryta av då blir hon trutig i munnen och går bara emot mig. Så det är mitt nästa mål med henne att hon skall kunna göra lika fina avsaktningar som igångsättningar.

Bärr var också riktigt fin! trimmade bara igenom henne inför tävlingen imorgon. Ett ganska lagomt pass. Inte så mycket press men ändå ordentligt jobb i form! hihii hon sparkade nästan bakut idag och det händer inte ofta :o men det var mer som ett glädjehopp och hon körde upp rumpan hahah så himla söt.

Nu ska jag nog faktiskt sova, har en hel del att fixa med imorogn eftersom jag inte hunnit packa allting idag. Men vi pker inte förns typ halv 10 så det är lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0