God någonting

Kunglig kväll på krogen med mina bästa! Började kvällen hemma hos elinkoppfeldt, mycket trevligt! hihi, sen skulle vi vidare mot strömpan, ser att det typ är 3 timmars kö.. Men eftersom mallan känner allt o alla och vi hade lite flyt så fick vi gå före alla! livets.
Kom hem runt 3 heheh. men TACK alla för en grym kväll, ni är bässst.

Snartkommer väl Lisa och rider petro eftersom dom ska tävla imorgon, sen ska jag även rida mina fina.
Uppdaterar mer ikväll :)

JUSST ALLLA SKRIV ERA NUMMMMER!!!!!!! har ju fått 4s nu :D eller skicka sms till 0761950874 med er namn :)))


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Jaha! 16 år? säker? haha! Visste inte det :)

Somsagt jag förstår dig och ännu mer nu när du sa sådär! Då tror jag du gör rätt :) Once again, Good luck ;D

2011-10-29 @ 13:17:36
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser den exakt ut som iphone 4? eller hur mkt bättre är den `_D

2011-10-31 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0