FML!!

Vilken hemsk natt, kunde inte somna. Svettades och frös om vartannat. Halsen dödade mig och mina öron gjorde mig sinnessjuk. heheh
Eftersom jag absolut inte kunde sommna bestämde jag mig för att uppdatera min telefon eftersom alla säger att dom blir bättre efter. Men det jag inte tänkte på var att alla mina nummer är sparade på telefonen och inte på sim-kortet. Så när uppdateringen var gjord var ALLA mina nummer borta, MEN KUL. Även alla mina spel,sms,appar var som bortblåsta.
fuck life, ska dock beställa en ny telefon idag :D:D Men så ni som vill kan ju gärna skriva en kommentar med erat nummer så har jag det nu & tills den nya kommer.

bild på iPhone 4S
Iphone 4s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0