dumma huvud

Hejsan bloggis, dåligt med uppdatering I know. Men hade fullt upp hela dagen igår & på kvällen var hela SAM-IDROTT och dansade bugg i brunnsparken. Inte så speciellt roligt kan jag väl säga. Sen hade jag sån sjuklig huvudvärk hela kvällen så jag trodde jag skulle spy.

Kom hem runt 11 & gick direkt upp och la mig, när jag vaknade idag var huvudvärken inte borta. Sjukt hur ont i huvudet man kan ha. Så jag forsattde sova i ganska måga timmar till & när jag vaknade igen kändes det lite bättre. Har knarkat massa tabletter nu så nu är den nästan borta!! men den kommer nog snart tillbaka.

Hur ont i huvudet jag en har om någon timma så måste jag ut och rida mina hästar, nu regnar det ju inte heller så. Blir nog lite myspass med allihopa. Petro o bärr - skogen, blackie - lugnt på banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0