Comments

Lisa: haha:)ska ju tävla imorgon så kan jag komma på söndag:)???
-
Det går superduper Lisafisa! & lycka till på tävlingen pluttunge :) <3 

Cornelia: Beige (:
-
haha men åååh :(

Pauline: Den är beige för mig? :S
-
Hahaha jahapp, kul jag som trodde jag hade en lila design men icke, jaja beige får väl duga då :)

Elin den bästa: Den där övningen är gryyymt givande och riktigt kul att sitta och trimma på! :)
- Ja det var den verkligen! Man känner vad man behöver träna och den är till stor hjälp! Den får ligga kvar på ridbanan i några dagar till tills övningen sitter ;)

   
 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hihi du, ja måste bara kommentera en grej med dig och din ridning, jag måste bara säga att det är så himla kul o se att du typ backat av lite i din sits, över hindret mestadels då, att du inte slänger dig fram, bara sett bilder visserligen men det ser så sjukt mycket bättre ut, man kan ge eftergift med bara händerna utan o liksom slänga sig fram, åh så himla kul. Om du tänker efter lite så kanske du ser att bara i och med att backa upp sin sits och överliv över hindret, så är du flera sekunder mer förberedd i landning och allting, hihi. Bara tänkte.. påpeka.. det.. heh. Fattar att du itne lyssnar på mig osv men vore kul om du höll med typ, grattis, eller nåt!

2011-10-21 @ 21:02:38
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0