6 sprutor

Herre min skapare säger jag bara. Tandläkaren stod först på schemat idag eftersom jag hade typ ett minihål som skulle lagas.
Eftersom det var ett så pass litet hål så trodde hon knappt att det behövdes någon bedövning. Men det ville jag ju ha ändå eftersom jag hatar smärta, dock hatar jag nästan sprutor mer så den ekvationen går inte riktigt ihop sig. Men fick iaf en spruta & den tog inte alls typ blev bara bedövad i kinden så när dem börja borra fick dom sluta på en gång för det gjorde verklgien sjukt ont :o ouuuuhhäääähh. Fick en spruta till, funkade inte heller, sen en till, gjorde fortfarande MKT ont. Så då fick jag en till och ´den funkade ju såklar inte heller. Så fort dom blåste lite på tanden så ilade det äckligt mycket :(

Tandsköterskan började bli lite förtvivlad & tandläkaren blev nog lite stressad eftersom det tog sån lång tid. Sen bestämde dom att jag skulle få en starkare bedövning nu var vi alltså inne på spruta 5!!!!!!!!!! Dock inte så obehagligt eftersom jag var bedövad i hela området där dom stack. Men så tog den inte helller.. Fuck life. Väntade en stund på att den skulle verka men det gjorde den ju aldrig. Så till slut sa tandläkaren att vi testar en dos till & om den inte funkar så får vi fylla igen tanden så får du komma tillbaka och laga klart den en annan dag.
Fick den sista sprutan med det starka bedövningsmedlet & vips så var hela jävla ansiktet bedövat. Så då fick jag den iaf lagad. Hade dött om jag tagit 6 jävla äckliga stora feta sprutor och sen hade behövt komma tillbaka och kanske ta fler :o

6 sprutor och 1½ timma senare var tanden lagad! Gött att tandläkarstolarna är f1 chill.

Efter skolan hade pappa köpt bakelser så jag mumsade i mig en medans jag läste ridport. mitt skal till iphonen kom idag också :D så himla fint!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, om de hjälper o veta så fick jag 7 sprutor en gång, Vem älskar inte tandläkaren? (:

2011-10-27 @ 19:11:11
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0