125

omg pinsamt att skriva det, men vi hade tre ner, tre jäkla fucking ner. Framhoppningen var kaos & det var sjukt stressigt och jag som alltid är klar ordentligt i tid för att jag ska hinna lugna ner mig och börja fokusera men icke idag.. sjukt stressad travar jag från framhopp & på med bakskydden och direkt in på banan. Är så otroligt jävla arg på mig själv att jag inte lugnade ner mig... Jag bara fortsatte stresssa. Var inte nervös eller så bara sjukt stressad och det försvann inte..

Hon hoppade grymt fint dom tre första men sen tappade jag bågen lite ner till 4an så då rev hon den, synd faktiskt. Men sen började hästen att dra med mig????? wtf hon har vart som en död fisk i flera veckor och jag har bara fått tänka på att rida framåt, men idag fick jag istället lägga i bromsen :o aldrig hänt typ.. Men asså hon hoppade fint fast att hon var så stark men det blev fel i huvudet på mig, stressad som en liten gnu och det kändes som att jag satt på en ny häst. hahah xd men just hon hoppade fint ända till 9an sen rev hon plankan som var nummer 10, miss av henne faktiskt. Sen rullade sista ner också. Ingen aning om varför, för hon kom bra på den men den rullade liksom bara ner.. hmm.

Precis efter rundan var jag så otroligt besviken, kände mig sämst. inte för att jag red dåligt men för att jag inte lugnade ner mig och bara tog ett hinder i taget. Kände mig som en nybörjare :( Sen i efterhand så har jag väl kunnat sett några positiva saker i rundan, för bärran var faktiskt jättefin!

Imorgon blir det faktiskt både 120 & 130. Vi behöver fler rundor i kroppen och så pigg som hon är nu så tror jag absolut att hon orkar båda klasserna :) Måste även komma upp lite på höjden igen för hon står inte emot någonstansm hon bara kör med mig liksom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0