Planering

Precis duschat & allt det där. Skola imorgon = ni kan lika gärna döda mig. Har inte öppnat en endaste liten bok under lovet fast att jag haft massa att göra. Gött känner ingen ångest än i alla fall. Jag som precis tyckt att det blivit roligt att blogga igen men tänkte dra upp hästarnas planering lite för denna vecka.

Bärran

Måndag - Chill på banan, lösgörande.
Tisdag - Träning nannanana, för vem får ni veta på tisdag.
Onsdag- Skogen
Torsdag - banan
Fredag - vila
Lördag - banan
Söndag-skogen

Blackie

Måndag - banan
Tisdag - vila
Onsdag- chill på banan + skogen
Torsdag - Träning för Eva
Fredag - vila
Lördag - skogen
Söndag - Banan

Petros planering vet jag inte riktigt hur den ser ut. Hon kommer ju lite på undantag nu & sen så vet jag inte vilka dagar Lisafisa har tänkt att rida hihi :) Men hon ska ridas så mycket som möjligt i alla fall.

Nu ska jag sova, natttttttttti

Kommentarer
Postat av: lisa

kan jag komma på lördag söndag ??? :)

2011-11-08 @ 19:29:43
URL: http://lisaochniljljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0